ПОЛИТИКА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ
(Refund Policy)
Настоящата Политика за възстановяване на суми урежда условията за плащане и възстановяване на средства при използване на интернет платформата „Анти-Брокер", администрирана от „АНТИ БРОКЕР" ООД.
1. Общи положения
1.1. Потребителят заплаща достъп до функционалности, услуги и информационни ресурси на Платформата.
1.2. Всички платени услуги имат информационен и цифров характер и не представляват гаранция за сключване на сделка, наем или покупка на недвижим имот.
1.3. С извършването на плащане Потребителят потвърждава, че е запознат и приема настоящата Политика за възстановяване на суми.
2. Начало на предоставяне на услугата
2.1. Услугата се счита за започната от момента на предоставяне на достъп до:
• платени раздели на Платформата;
• контактна информация;
• функционалности и дигитални услуги.
2.2. От този момент услугата се счита за частично или изцяло предоставена, в зависимост от вида на достъпа.
3. Възстановяване на суми
3.1. Възстановяване на суми НЕ се извършва в следните случаи:
• когато Потребителят е получил достъп до платената услуга;
• когато услугата е активирана;
• когато достъпът е използван изцяло или частично;
• когато акаунтът е блокиран поради нарушение на Потребителското споразумение;
• когато Потребителят е брокер, агент или агенция за недвижими имоти;
• когато Потребителят доброволно е преустановил използването на Платформата.
Това е в съответствие с правилата на Европейския съюз за дигитални услуги.
3.2. Възстановяване на суми е възможно САМО в следните случаи:
• при техническа невъзможност за предоставяне на платения достъп по вина на Платформата;
• при двойно начисляване на сума;
• при доказано погрешно плащане, потвърдено от Администрацията.
В тези случаи възстановяването се извършва по преценка на Администрацията и само за неизползваната част от услугата, ако е приложимо.
4. Отказ от право на възстановяване (ключов раздел)
4.1. В съответствие с Директива 2011/83/ЕС относно правата на потребителите, Потребителят се съгласява, че при започване на предоставянето на дигитална услуга той губи правото си на отказ и възстановяване на заплатената сума.
4.2. Съгласието се потвърждава чрез:
• приемане на Потребителското споразумение;
• поставяне на съответен чекбокс преди плащане;
• извършване на плащането.
5. Срок и начин на възстановяване
5.1. В случай на одобрено възстановяване, сумата се възстановява:
• по същия начин, по който е извършено плащането;
• в срок до 14 работни дни.
5.2. Таксите и комисионните на платежните оператори могат да бъдат приспаднати.
6. Контакти
По въпроси, свързани с възстановяване на суми, можете да се свържете с нас на:
Имейл: billing@antibroker.bg
Телефон: +359 879 097 688
7. Промени в Политиката
„АНТИ БРОКЕР" ООД си запазва правото да променя настоящата Политика за възстановяване на суми по всяко време. Актуалната версия е публикувана на Платформата.