ПОЛИТИКА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ

(Refund Policy)

Настоящата Политика за възстановяване на суми урежда условията за плащане и възстановяване на средства при използване на интернет платформата „Анти-Брокер", администрирана от „АНТИ БРОКЕР" ООД.

1. Общи положения

1.1. Потребителят заплаща достъп до функционалности, услуги и информационни ресурси на Платформата.

1.2. Всички платени услуги имат информационен и цифров характер и не представляват гаранция за сключване на сделка, наем или покупка на недвижим имот.

1.3. С извършването на плащане Потребителят потвърждава, че е запознат и приема настоящата Политика за възстановяване на суми.

2. Начало на предоставяне на услугата

2.1. Услугата се счита за започната от момента на предоставяне на достъп до:

• платени раздели на Платформата;

• контактна информация;

• функционалности и дигитални услуги.

2.2. От този момент услугата се счита за частично или изцяло предоставена, в зависимост от вида на достъпа.

3. Възстановяване на суми

3.1. Възстановяване на суми НЕ се извършва в следните случаи:

• когато Потребителят е получил достъп до платената услуга;

• когато услугата е активирана;

• когато достъпът е използван изцяло или частично;

• когато акаунтът е блокиран поради нарушение на Потребителското споразумение;

• когато Потребителят е брокер, агент или агенция за недвижими имоти;

• когато Потребителят доброволно е преустановил използването на Платформата.

Това е в съответствие с правилата на Европейския съюз за дигитални услуги.

3.2. Възстановяване на суми е възможно САМО в следните случаи:

• при техническа невъзможност за предоставяне на платения достъп по вина на Платформата;

• при двойно начисляване на сума;

• при доказано погрешно плащане, потвърдено от Администрацията.

В тези случаи възстановяването се извършва по преценка на Администрацията и само за неизползваната част от услугата, ако е приложимо.

4. Отказ от право на възстановяване (ключов раздел)

4.1. В съответствие с Директива 2011/83/ЕС относно правата на потребителите, Потребителят се съгласява, че при започване на предоставянето на дигитална услуга той губи правото си на отказ и възстановяване на заплатената сума.

4.2. Съгласието се потвърждава чрез:

• приемане на Потребителското споразумение;

• поставяне на съответен чекбокс преди плащане;

• извършване на плащането.

5. Срок и начин на възстановяване

5.1. В случай на одобрено възстановяване, сумата се възстановява:

• по същия начин, по който е извършено плащането;

• в срок до 14 работни дни.

5.2. Таксите и комисионните на платежните оператори могат да бъдат приспаднати.

6. Контакти

По въпроси, свързани с възстановяване на суми, можете да се свържете с нас на:

Имейл: billing@antibroker.bg

Телефон: +359 879 097 688

7. Промени в Политиката

„АНТИ БРОКЕР" ООД си запазва правото да променя настоящата Политика за възстановяване на суми по всяко време. Актуалната версия е публикувана на Платформата.